کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317530 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی سه گوشی ارزان قیمت صفحه کلیددار با امکانات کافی

برای کسانی که به فرستادن پیامک معتاد هستند و گوشی ارزانی می خواهند، سه گوشی ارزان صفحه کلیددار پیشنهاد می دهیم.

به گزارش سافت گذر به نقل از سیتنا؛ بیشتر کاربرانی که گوشی های گران قیمت آخرین مدل می خرند، هرگز از امکانات پیشرفته آنها استفاده نمی کنند. تجربه ثابت کرده است که درصد بسیار زیادی از کاربران تلفن همراه به جز استفاده از امکانات ارتباطی (مکالمه، پیامک و در موارد بسیار محدودتر اینترنت) و گه گاه بازی کردن، استفاده دیگری از گوشی خود نمی کنند.

 

به همین دلیل بسیاری از کاربران در فکر خریدن گوشی های موبایل ارزان هستند تا با اضافه پول خود اسباب بازی دیگری، مثل تبلت بخرند! اگر از کار کردن با گوشی های مدرن خسته شده اید یا می خواهید برای سیم کارت دوم تان گوشی ارزانی تهیه کنید، بد نیست نگاهی هم به گوشی های صفحه کلیددار بیندازید.

 

Samsung Chat222

1x1.trans معرفی سه گوشی ارزان صفحه کلیددار مختص پیامک بازاناین گوشی ساده و بی دردسر سامسونگ را می توانید با قیمتی حدود ۱۲۰ هزار تومان در بازار پیدا کنید.

این گوشی به جز یک مورد، از هر نظر که فکر کنید کاملا معمولی است: سیستم عامل جاوا، حافظه داخلی ۴۳ مگابایت، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو، SD GPRS، بلوتوث ½، صفحه نمایش غیرلمسی، دوربین معمولی بدون هیچ امکانات خاص، امکان پخش موسیقی و ویدیو و رادیو.

می بینید که با این امکانات، گوشی Chat222 سامسونگ را باید یک گوشی کاملا معمولی به حساب آورد. تنها ویژگی خاص این گوشی، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت است که این روزها بسیار هم محبوب و پرطرفدار است.

دوربین VGA این گوشی عکس هایی با وضوح بهتر از ۴۸۰×۶۴۰ پیکسل نمی گیرد و با سرعت ۱۵ فریم بر ثانیه هم می تواند فیلمبرداری کند. همچنین از WLAN هم در این گوشی خبری نیست و بنابراین نمی توانید با آن به صورت بی سیم به اینترنت وصل شوید.

در عوض تمام این مشخصه های معمولی، گوشی Chat222 با توجه به قیمت ارزان خود در مقایسه با گوشی های آخرین مدل، استفاده از صفحه کلید QWERTY و پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، وظیفه اصلی خود را که برقرار کردن ارتباط است به بهترین شیوه انجام می دهد.

 

Nokia Asha200

1x1.trans معرفی سه گوشی ارزان صفحه کلیددار مختص پیامک بازان این گوشی هم مانند گوشی معرفی شده قبلی، در اواخر سال ۲۰۱۱ و مخصوص کاربرانی که توقع چندانی از گوشی تلفن همراه خود ندارند به بازار عرضه شد.

ابعاد این گوشی ۱۴×۶۱/۱×۱۱۵/۴ میلی متر است و همراه با باتری وزنی در حدود ۱۰۴ گرم دارد. مهم ترین ویژگی Asha200، رنگ بندی بسیار متنوع آن است، طوری که می توانید این گوشی را در رنگ های غیرمتداول و جذابی مانند نارنجی، آبی آسمانی و صورتی پیدا کنید.

حافظه داخلی ۱۰ مگا بایت، رم ۳۲ مگا بایت و رام ۶۴ مگا بایت، نشان می دهد که از این گوشی نمی توانید چندان برای ذخیره و پخش کردن فایل های چند رسانه ای استفاده کنید. البته به لطف پشتیبانی از کارت های حافظه میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت، مشکل فضای ذخیره سازی در این گوشی تا حدود زیادی برطرف خواهد شد. سیستم عامل این گوشی جاوا است و دوربین ۲ مگا پیکسلی آن می تواند عکس های با وضوح ۱۲۰۰×۱۶۰۰ پیکسل بگیرد.

رادیو، صفحه نمایش ۲/۴ اینچی GPRS، امکان پخش موسیقی و ویدیو، عمر باتری ۷ ساعت در حالت مکالمه و ۵۵۲ ساعت در حالت انتظار، مهم ترین مشخصه های این گوشی هستند. قیمت Asha200 نوکیا هم اکنون در حدود ۱۵۰ هزار تومان است.

 

 Sony Ericsson TXT

1x1.trans معرفی سه گوشی ارزان صفحه کلیددار مختص پیامک بازاندر بین گوشی های ارزان قیمت صفحه کلیددار با طراحی مشابه گوشی های بلک بری، Sony Ericsson TXT با قیمت ۱۴۵ هزار تومان از بهترین هاست.

بدون شک مهم ترین ویژگی این گوشی، مجهز بودن به WLAN است که باعث می شود کاربران بتوانند با گوشی از اینترنت وای فای استفاده کنند.

علاوه بر این، سایر مشخصه های گوشی هم اندکی برتر از مدل های مشابه به نظر می رسد. حافظه داخلی ۱۰۰ مگابایت، پشتیبانی از کارت میکرو SD تا ۳۲ گیگابایت، GPRS، بلوتوث ½، صفحه نمایش ۲/۵۵ اینچی، سیستم عامل جاوا، امکان ÷خ شموسیقی و ویدیو، رادیو و صفحه نمایش ضد خش، مهم ترین مشخصه های این گوشی محسوب می شوند.

دوربین Sony Ericsson TXT کیفیت ۳/۲ مگا پیکسلی دارد و عکس هایی با وضوح ۱۵۳۶×۲۰۴۸ می گیرد اما یکی از نقاط ضعف این گوشی در برابر رقیبان، عمر باتری کوتاه آن است که در حالت مکالمه تنها ۳ ساعت و ۱۲ دقیقه است و حالت انتظار به ۴۱۶ ساعت می رسد. این زمان در هنگام پخش موسیقی به حدود ۲۳ ساعت می رسد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9745 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/04/06 تعداد مشاهده: 2585
سافت گذر
نظرات بینندگان

کامران 1391/04/06 23:54
چون آشا 302 هم دارای پردازنده ا گیگاهرتز رم 128 و رام 256 مگابایت است.
از همه مهمتر آشا مال نوکیاست و نوکیا هم از سونی اریکسون خیلی بهتره.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
گلابی 1391/04/06 21:41
من lg c660 گرفتم . ارزون و خوش دست با کیبورد کامل فارسی . اندروید 2.4 هم داره.lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1391/04/06 13:59
من میخاستم سونی اریکسون txt بگیرم میشه بگی چرا asha بهتره؟
کامران 1391/04/06 10:35
آشا 302 از همه ی این گوشی ها بهتره